קטגוריות
מידע המקצועי למערכות איטום

כיצד לזהות חלונות הזקוקים לתיקונים

פעמים רבות, לא קל לזהות חלון שיש לתקן מכיוון שהפגם לא נראה לעין כאשר אתה מעיף מבט מזדמן בחלון. פגמים כאלה שקשה לאתר יכולים להגדיל את חשבונות האנרגיה שלך מכיוון שחום דולף החוצה או אל הבית. פוסט זה דן כיצד תוכלו לגלות אילו חלונות בביתכם יש לתקן ואיך לאבחן איטום נזילות בחלונות.

טלטלו אותם

נענע כל חלון בעדינות. כל הרכיבים צריכים להיות מאובטחים ומוצקים. כל רשרוש שאתה עשוי לשמוע יכול להצביע על כך שהחלונות אינם אטומים ביסודיות. תקנו את האטמים כך שאוויר חם או קר כבר לא ימצא את דרכם לביתכם.

חפש אור

התבונן באזור סביב כל מסגרת חלון במהלך היום. האם אתה רואה קרן שמש כלשהו חודר דרך המסגרת הזו? כל אור שתוכלו לראות יהיה אינדיקטור לכך שאוויר יוצא או נכנס לבית. אתה יכול להשתמש בכיף או הפשטת מזג אוויר לתיקון תפרי החלונות.

בצע בדיקת לחץ

יתכן שלא יהיו לך הכלים והמיומנויות לבצע בדיקת לחץ אוויר בכל חלון. עם זאת, תוכל להשתמש בחלופה לבדיקה זו כדי לדעת אם יש נזילות בחלונות שלך. סגור את כל החלונות, פתחי האוורור והדלתות. לאחר מכן, הפעל את מאווררי הפליטה במטבח ובחדר הרחצה שלך. לאחר מכן מדליקים מקל קטורת. הסתובב בבית והניח את מקל הקטורת הבוער ליד כל מסגרת חלון. התבונן בכיוון שביל העשן ממקל הקטורת. כל מקום שדלף יגרום לעשן לשנות כיוון. אנשים עשויים לרצות להשתמש בנר במקום מקל הקטורת. זה לא יכול לתת לך את התוצאות הרצויות מכיוון שהנר כמעט ולא יתן שום עשן.

בדוק את המנעולים

וודא שכל מנעולי החלונות פועלים כראוי. המנעול עוזר לדחוף את החלון כנגד האיטום כך שלא תתרחש דליפת אוויר. יש לתקן מיד כל מנעול פגום מכיוון שקצה החלון לא יכול ליצור קשר מלא עם החותם כאשר אתה סוגר חלון עם מנעול פגום.

בצע את הבדיקות שלמעלה באופן קבוע, כגון פעמיים בכל שנה. תוכלו גם להשיג תוצאות טובות יותר אם תחליפו את הבדיקות שלעיל עם בדיקות המבוצעות על ידי איש מקצוע לתיקון חלונות. אותו איש מקצוע עשוי לאתר פגמים שהם מעבר ליכולת שלך לזהות ולהיות מסוגל לבצע את כל תיקוני החלונות הנחוצים במהירות האפשרית.

 

דילוג לתוכן