קטגוריות
טכנולוגיה

משקפי הולולנס 2 לשירות העסקים

משקפי הולולנס 2 הן הדור החדש של משקפי מציאות מדומה של חברת מיקרוסופט. המשקפיים מאפשרות לנו למעשה ליצור אינטראקציה מדהימה עם העולם הדיגיטלי הנקרא מציאות מדומה. המשקפיים הללו הוכרזו בכנס טכנולוגיה בעיר ברצלונה שבספרו ומאז יצרו באז תקשורתי ייחודי.

 

מציאות מדומה לאירועים עסקיים וכנסים

לא רק שניתן לשלב את המשקפיים החדשניות למגוון של מטרות אותן נציג בפניכם בהמשך, אלא שהם מהווים פריצת דרך באירועים עסקיים כמו ביתן מציאות מדומה, תערוכות, ימי השקה, גיוס כספים לחברות סטארט אפ, אירועי גיבוש וימי כייף לחברות ועוד. בעזרת מוצרים שונים מעולם המציאות המדומה אנו יכולים להציג רעיונות חדשניים ופורצי דרך ברמה שעדיין אף אחד מאיתנו לא זכה להכיר.

 

אנו נמצאים בשלב שבו רק התחילו להכניס את טכנולוגיות המציאות המדומה לאירועים עסקיים. לצורך הדוגמא, אם אנחנו רוצים לשלב את המציאות המדומה באירוע השקת מוצר, אנו יכולים להציג את התכונות, המאפיינים, היתרונות והפונקציונליות של המוצר ככה שהקהל ירגיש אותו בלייב. זה יכול להיות בכל תחום: קוסמטיקה, מלונאות, אמנות, חינוך, רפואה, טיפולים אלטרנטיביים, בנקאות וכספים, טכנולוגיה, צילום ועוד.

 

מציאות מדומה באירועים עסקיים מסייעת לנו להעביר רעיונות שעומדים מאחורי מותג או חברה מסוימת, להכניס את המשתמשים לחוויה המפעילה את החושים, לעזור לקהל הלקוחות שלנו לקחת החלטות מושכלות ולהעביר מגוון של מסרים בתחום העסקי. ניתן גם להציג מוצרים או שירותים על פי סגנון חיים מסוים כמו למשל בעולם התיירות, הרכב או חווית קניות דיגיטלית משודרגת.

 

היתרונות של מציאות מדומה באירועים עסקיים

  • יצירת באז, סקרנות ועניין
  • חיזוק המותג בעיני הצרכן
  • שילוב הקהל כחלק בלתי נפרד מהצגת הרעיון והאינטראקציות
  • העברת ידע ומסרים בצורה מדויקת

 

מה ניתן לבצע בעזרת משקפי הולולנס 2?

המון פעולות. החל מהדמיות רפואיות בחדרי ניתוח, הדרכות טכניות מרחוב, תכוניות לימודיות, הפחתת מתח ותרפיה, אימון בעזרת עצמים דיגיטליים בתלת מימד, אימון לתיקון מערכות מורכבות ועוד.

 

היופי במשקפי הלולונס 2 הוא שבכלל לא צריך ללמוד איך להשתמש בהן, פשוט מניחים ואתם על הראש וזהו. משקפי מציאות מדומה הולולנס 2 מסייעות לארגונים ברחבי העולם ליצור חיבור בין העולם המציאותי בו אנו חיים לבין העולם הדיגיטלי בשלל תחומים מה שמסייע בשיפור ביצועים עסקיים. את המשקפיים ניתן לשלב במגוון של תחומים כמו קמעונאות, פיתוח מוצרים, בניה והנדסה, לימוד ואימון בשלל תחומים, הוספת מידע רלוונטי מרחוק ועוד.

 

לסיכום, מציאות מדומה היא בין התחומים היותר מתפתחים בשנים האחרונות. אנו עדים למגוון של מוצרים ייחודיים שהופכים את החיים שלנו לנוחים, נגישים, מרתקים ומסקרנים הרבה יותר. זה הזמן של כולנו להתחיל להכיר וללמוד את התחום קצת יותר לעומק כדי שנוכל לשלב המצאות ורעיונות כאלה ואחרים כדי לקדם את עצמנו מבחינה אישית ועסקית גם יחס.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן