קטגוריות
אינדקס עסקים

אתר זורו – 3 דרכים לחסוך כסף עם השוואת מחירים

אתר זורו – 3 דרכים לחסוך כסף עם השוואת מחירים

 

אתר זורו הוא אתר עם חזון – הקמנו את האתר כדי לעזור לציבור הישראלי להפוך לצרכנים חכמים יותר, מודעים יותר וטובים יותר. האתר שלנו עוזר לישראלים רבים לחסוך לא מעט כסף בעזרת השוואת מחירים של שירותי תקשורת. בעזרת כמה קליקים, כל אחד ואחת יכולים לחסוך כמה מאות שקלים בשנה, אולי אפילו יותר, על שירותי התקשורת שהם צורכים.

 

את הכסף הזה שאתם חוסכים אתם יכולים להשקיע בדברים אחרים שחשובים לכם. לקנות בגדים שאתם אוהבים, להשקיע ברכב חדש, לקחת את בן או בת הזוג לחופשה שווה ואולי אפילו לסגור את המשכנתא קצת יותר מהר.

בשביל לעשות את זה כל זה, אתם צריכים לחסוך קצת יותר מכמה מאות שקלים בשנה על שירותי התקשורת שלכם. אז בשביל שיהיה לכם קל לעשות את זה, צוות זורו החליט לשתף אתכם בשלוש דרכים בהן תוכלו לחסוך בעזרת השוואת מחירים.

 

חוסכים עם זורו – השוואת מחירים בסופר

 

רבים מאיתנו פשוט הולכים בסופר עם רשימת מוצרים ולוקחים את המוצר הראשון שאנחנו רואים כל עוד זה המוצר שאנחנו צריכים. אבל עם קצת תשומת לב, נוכל לשים לב שהמוצר לידו מתאים בדיוק למה שאנחנו צריכים, אבל עולה הרבה פחות.

 

האמת היא שהסופרים מלאים באופציות. אנחנו לא חייבים ללכת על המוצרים הכי יקרים רק כי אנחנו מכירים אותם – יש המון מוצרים זהים באיכותם שנראים קצת אחרת ועושים את העבודה לא פחות טוב מהמוצרים היקרים יותר. אז בפעם הבאה שאתם בסופר, פתחו את העיניים – חפשו מבצעים משתלמים

 

חוסכים עם זורו – קונים וירטואלית

 

אז נכון, אנחנו באתר זורו עוסקים בשירותי תקשורת, ואת זה אי אפשר להזמין מחו"ל. אבל יש המון המון מוצרים שכן אפשר להזמין מחו"ל ובמקרים רבים, הרבה יותר משתלם לקנות אותם מאתרי מכירות בינלאומיים ולהזמין אותם לארץ.

אלו בעיקר בגדים, מכשירים אלקטרוניים ומוצרים קטנים ופשוטים אבל לא רק. לא מעט פעמים גם תוספי תזונה, ספרים ואפילו מוצרים לבית יכולים להיות הרבה יותר זולים כשמזמינים אותם מחו"ל.

 

אתרים כמו Aliexpress, אמזון וגם אסוס, אתר הבגדים הבריטי, יאפשרו לכם לקנות מוצרים איכותיים במחירים זולים בהרבה מאשר המוצרים המקבילים בישראל. אז אם אתם לא בלחץ לקבל את המוצר מיד, אנחנו לגמרי ממליצים לבדוק אם אתם יכולים להזמין את המוצרים שאתם מחפשים מהאתרים האלו ואתרים נוספים – זו הזדמנות נהדרת לחיסכון!

 

חוסכים עם זורו – מבטלים ביטוחים מיותרים ומוזילים דמי ניהול

 

רובנו לא מודעים לכמות הכסף האדירה שאנחנו מבזבזים על ביטוחים ומוצרים פיננסיים כמו קרנות פנסיה וקרנות השתלמות. בעזרת אתרים כמו "הר הביטוח" ו"הר הכסף", תוכלו לגלות שאתם משלמים על אותו ביטוח פעמיים או משלמים הרבה יותר מדי על קרן הפנסיה שלכם, ולחסוך המון כסף כמעט ללא מאמץ.

 

 

 

 

דילוג לתוכן